4. tra 2014.

pet omiljenih poslastica - blogerska igrica

Gaga s bloga Iz moje kuhinje me nominirala za aktualnu igricu blogera "Pet omiljenih poslastica" a koju je osmislila Vera s bloga Astal - kuhinja moje ravnice u kojoj bismo trebali izabrati pet najdražih slastica s bloga..


moram reći kako mi je zadatak izuzetno težak....ja obožavam slatkiše....baš obožavam ..... i koliko ih god volim jesti isto ih volim i praviti...ali, eto..snašlo me što me snašlo i sada ih ne jedem...
i zato mi je teško izabrati..jer, volim ih sve...moram spomenuti moju dragu mamu koja je uvijek govorila: mojoj snježani pošećeri i g.... ona će ga pojesti...



ali, uz konsultacije s mojim dečkima to izgleda ovako:
Bomba torta





ova torta je za sve nas vrh vrhova...znate li onaj osjećaj kada ste pojeli nešto dobro i kao da onaj što je u vama traži još, još,...bomba u pravom smislu, baš bomba...

Bojini kolači


nepreveziđen....ovo je kolač kojemu ne možemo odliti, starinski kolač s mašću i orasima...znate...žao vam se vode napiti poslije ovakvog kolač...taj osjećaj, taj okus, ...neprocjenjivo blago iz naše starine

Hurmašice


kolač moga djetinjstva...kolač za koji uvijek imam sve u kući..i kada poželimo kolač, ne ide nam se u kupovinu, sve imamo i hurmašice su za tren na stolu....mi uživamo u njima...ovo je stari recept moje mame i s njim nosim i nju u sebi...ne bih ga mijenjala ni za šta...i još uvijek ga znam napamet...

Nikolina rođendanska torta



Predivna torta, ekstra čokoladna, sočna, sa zanimljivim sastojkom: majonezom...izuzetna torta...kao i onaj čije ime nosi...

Griz štrudla od višanja


osim što je nama svima omiljena slastica, što je jednostavna za napraviti, vrlo je izdašna a to mi je važno jer su kod mene u kući svi žderomiri...ova griz štrudla je i jedan od najpregledavaniji postova na mome blogu...
i sada kada sam sve pobrojala i sve poredala po nekom redoslijedu sada sam tužna što je samo pet slastica u izboru jer bih ja tu dodala još njih: lijenu pitu, gianduiu, pitu od badema i limuna, čupavu pitu, pa baklavu, mini baklavice po izboru moga tome, caprese, tulumbe...i onda bi mi i deset bilo malo :)...sada razumijem ljude koji pišu pjesme, knjige, slikare, ...kojima se teško opredijeliti..
Znam kako svi mi imamo svoje omiljene slastice, znam kako je teško izabrati i pobrojati najomiljenije...a znam kako će i meni biti teško ovo sada proslijediti na pet blogova jer se igra poprilično razvila i većina su već objavila ili su u pripremi ovakvih postova....

Pozivam sve blogere u ovu igru...igrajmo se malo.... prihvatite poziv.....rado bih vidjela i vaš izbor omiljenih slastica......i ubijeđena sam: ne samo ja :)
U iščekivanju vašeg izbora proslijeđujem ovu naljepnicu i veliko hvala gagi za pozivu u ovu igricu:





3 komentara:

  1. Bomba torta i Nikolina torta izgledaju zanimljivo!

    Mersad
    Mersad Donko Photography

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Snježo kod tebe je puno odličnih slastica i sigurno je teško odabrati samo pet i od ovih pet rado bi odmah svih 5 ! Bomba je bomba, ali meni su i ostale odlične !

    OdgovoriIzbriši