8. ožu 2013.

banana bread i gost kuhar




recept za banana bread (slatki kruh s bananama) sam davnih dana dobila od svoje sestre. ali, sve do sada ga nisam pravila, nekako sam zazirala od toga. zašto? u strahu da se mojima neće svidjeti.
ali, neki dan dobijem mail od moje konjičanke s čijim receptima sam vas već upoznala ovdje i ovdje. a mail:
Draga Snjezo, 
Evo jos jedan recept, za nasu Vrtaljicu. Ovaj Banana Bread recept sam dobila od moje bivse komsinice Carolyn, (ona je iz Kalifornij) ima vise od 10 godina. Ona ovaj kolac/kruh pravi svojoj djeci , da imaju za dorucak, a i ja ga najvise volim jesti svako jutro uz bijelu kafu. 
Prvo ti saljem originalnu verziju, a poslije moju preradjenu, koju mi pravimo, moja Jelena i ja. Nije bas izgledan, ali je zdrav i ukusan....

posebno me je dirnulo ovo njeno "za našu Vrtaljicu" i zato je diana repas moj gost kuhar ovoga puta. a šta ja da vam o njoj kažem, njena web stranica će vam reći puno toga ali sigurno neće reći koliko je ona jedna svestrana osoba, izuzetno draga, vesela, lijepa kako fizički tako i u u duši, srcu, s velikim širokim osmijehom koji puno kaže.



diana sada živi u londonu, bavi se svojom ujetnošću, uživa sa svojom obitelji i psom. ima još dosta prijedloga za "našu vrtaljicu" i bit će još zanimljivih recepata. vrlo često prošeta sa svojim fotoaparatom i počasti nas svoje fb prijatelje predivnim fotografijama a, tako je to kada ima oko umjetnika :)


i ja ću kao i ona napisati obje verzije ovoga recepta i treću po kojoj sam ja pravila. nema velike razlike.
BANANA BREAD
8 kasika (za supu) putera , 120gr
3/4 solje secera
2 jaja
1 solja brasna
1 cajna kasika soda bikarbone
1/2 kasike (cajne) soli
1 solja integralnog brasna (whole wheat flour)
3-4 banane
1 kasika (cajna) vanilin secera
1/2 kasike (cajne) cimeta
BANANA KRUH
100 ml suncokretovog ulja ( ja sam puter zamijenila uljem zbog holesterola)
manje od 3/4 solje secera
2 jaja
1 solja bijelog brasna
1 kasika (za caj)) soda bikarbone
1 solja zobenih pahuljica
3 banane 
1 jabuka (izrendane, neoguljena)
2 mrkve, izrendane
1 kasika (manja)vanilin secera
1 kasika  (cajna) cimeta


 a ovako sam ga ja napravila:

  • 120 g maslaca
  • 120 g šećera
  • 2 jaja
  • 180 g brašna
  • 1 žličica sode bikarbon
  • 1/2 žličice soli
  • 100 g zobenih pahuljica
  • 3 banane, izgnječene
  • 1 jabuka ribana zajedno s korom
  • 1 žličica vanilija ekstrakta
  • 1 žlićica cimeta
  • oko 1/2 šalice mješavine suhog voća (kajsije, brusnice, grožđice) i sjeckanih oraha
  1. u zdjeli izmiješati brašno, zobene pahuljice, sodu bikarbon, sol, cimet i suho voće
  2. posebno u drugoj zdjeli izmutiti maslac sa šećerom. kada je umućeno dodati jedno po jedno jaje a poslije svakoga mutiti oko 1 minute. 
  3. dodati suhu mješavinu, banane i jabuku i sve zajedno izmiješati žlicom ili špatulom
  4. prebaciti u kalup (podmazan i pobrašnjen), poravnati, preći žlicom po sredini i načiniti udubljenje oko 5 mm 
  5. peći oko sat vremena u prethodno ugrijanoj pećnici na 180°C oko sat vremana ili dok se ne odvoji od stranica kalupa
  6. gotov posuti šećerom u prahu ohladiti i napravite si kavu ili čaj i zasladite se ovim ukusnim i zdravim slatkim kruhom



* da nije danas 8. mart ne bih se ni sjetila da mi je danas i blogorođendan i to ne'š ti 4. bravo mi:)
a nama svima želim sretan 8. mart i da imamo što više takvih dana u životu
* moram vam priznati da je kolač izvrstan, ukusan, zasitan, zdrav, ... 

Broj komentara: 14:

  1. Obožavam banana bread....mi ga jedemo sa džemom uz šolju toplog mleka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovo famozno uz čaj, ima dosta recepata na tu temu, ali ovaj mi je poseban. Krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan recept, obožavam bananabread!

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam ja napisano ,mislim,2 na blogu,pravim ih iz istih razloga ,jer ih volimo..tvoj mi se dopada,predivno izgledai u ukus ne sumnjam !1
    Topli pozdravi za tebe i dianu !!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. i mi ga cesto pravimo. Sigurno cu isprobati i ovaj jer odlicno izgleda..

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan receptic i veliki pozdrav tebi i tvojoj gosci, nadam se da ce nam doci jos koji put.:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozz za obe!Svaka cast!Sjajno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  8. Veliki pozdrav tvojoj krasnoj gošći i hvala joj na ovom receptu. Kruh odlično izgleda i moram reći da sam jedan od ljubitelja ovakvih slatkih i bogatih kruhića i posebno su dobri za doručak.
    A blogorođendan !...., čestitam ti Snježo ! Nije 4 godine bloganja "neš´ti" :), već je ovo vrijedno svake čestitke i neka bude još puno lijepih blogo-rođendana i našeg druženja !

    OdgovoriIzbriši
  9. Dijana je bila moja razredna i ostala mi je u najlepsem secanju. Njen osmeh i dobrota su plenili, obozavala sam je.
    Natasa B.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijep recetp, i naravno da cu probato ovo napraviti. Hvala.

    OdgovoriIzbriši