28. ožu 2010.

Zalogajčići s lukom, pancetom i sirom

Kada sam kod Sanele primjetila ovo pecivo, palo mi je na pamet da ga pripremim s ovim punjenjem. I kao što je ona rekla, ovo je izvrsno tijesto, ne mora se čekati da se digne, izdašno i ukusno!
Recept za tijesto je ovdje.

A za punjenje je potrebno:
  • 5 dag pancete isječene na sitne kockie
  • 1 mala glavica luka
  • oko 10 dag krem sira tipa ABC ili sl.
  • 5 dag isjeckanog sira Cheddar (ili u listićima)
  • 1 žlic isjeckanog peršina
  • 1/2 žlice mljevene ljute paprike
  • malo zdrobljenog kima
Postupak:
  1. Ispržiti pancetu u tavici pa dodati isjeckan luk. Dinstati dok luk ne omekša. Skinuti s vatre, ocijediti višak masnoće ako je potrebno.
  2. Izmiješati krem sir, dodati mu luk i pancetu, Cheddar, mljevenu papriku, peršin i kim.
  3. Razvaljati tijesto u pravokutnik debljine 3-5 mm, premazatii pripremljenom smjesom ostavljajući krajeve nenamazane, te urolati. Pritisnuti ivice da se zalijepe.
  4. Oštrim nožem izrezati na debljinu po želji (1,5 - 2 cm) te izrezanom stranom položiti na pleh obložen papirom za pečenje.
  5. Peći na 190°C 15 do 20 minuta. Služiti toplo!
Napomena: Ja sam koristila Cheddar u listićima za tost.
Moram reći da se svima svidjelo, brzo, ukusno, pikantno!

Broj komentara: 9:

  1. Slani kolači! To je za mene, a baš mi se sviđaju ovi pužići.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo izgleda predobro!!! jako mi se svidja!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme meni, koja fantazija..odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ovo dobro zvuči i izgleda, odmah sam ogladnila. :)
    Super kombinacija. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim sve slane varijante rolnica od tijesta. Kombinacija je mrak i mislim da ste se lijepo počastili, meni pored ovog kolač ne bi trebao.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmmmmmm, ovo je meni bolje od bilo kojeg kolača! Takve stvari kod mene planu u trenu. Super izgledaju, ja sam sad već gladna i ekran je u opasnosti! :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako jako lepo izgledaju,verujem da su preukusni.Praviću!

    OdgovoriIzbriši
  8. ovo izgleda odlično! definitivno ću isprobati! sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši