12. ožu 2009.

Čokoladna torta iz snova by Gastrodiva


Imala sam rođendan. Planirala sam ispeći samo Kremšnite, ali shavtila sam da će to biti malo s obzirom na izjelice kakve ja imam.
Zato sam se odlučila za još jedan kolač. Trebalo je napraviti nešto dobro a da ne iziskuje puno vremena. Volim surfati po kuharskim blogovima i tako sam našla i ovaj recept. Malo sam ga preinačila zato što ja neke stvari nikada ne kupujem niti upotrebljavam. Između ostalih to su estrakti koji su u ovom receptu.
Ne volim kemiju, bar ondje gdje znam da je kemija.

Za ovaj kolač je potrebno:
  • 10 jaja
  • 35 dag šećera u prahu
  • 35 dag maslaca
  • 20 dag čokolade za kuhanje
  • 10 dag čokolade u prahu
  • 6 žlica kakaa
  • 1 žlica cimeta
  • 2 vanilije
  • 1 p.p.
  • arome vanilije, čokolde, ruma
  • 10 keksića s čokoladom (krašotice)
Prvo treba istući bjelanjke i ostaviti po strani.
Na pari lagano rastopiti čokladu za kuhanje i maslac.
Žumanjke umutiti sa šećerom u prahu pa dodati mljevene orahe, čokoladu u prahu, kakao, cimet (ja ga nisam dodala jer nisam imala u kući), arome (umjesto njh ja sam dodala jednu kesicu kapućina, 1 čep ruma,  sok od pola narandže i malo ribane kore od narandže) te otopljenu čokoladu i maslac ( paziti da ne bude vruće). Na kraju umiješati snijeg od bjelanjaka.
Ovu smješu podijeliti na dva dijela.

U 1. polovicu smješe dodati p.p. i prebaciti je u lim za tortu i peći na 150 °C oko 45 min.

U 2. polovicu dodati izrmvljene keksiće i ostaviti na hladno (nipošto u frižider jer se jako stvrdne)

Ispečeni dio torte ohladiti dobro i premazati filom.

Ja baš ne volim ukrašavti torte, nisam tomu vična a i svejedno se pojedu. Mislim, ipak da je važniji sadržaj od forme (ambalaže).

Torta je bila stvarno "iz snova".

Nema komentara:

Objavi komentar